Què és un Gomet Verd?
Un Gomet Verd és un seguidor dels Amics de les Arts amb ganes de concerts i de participar-hi activament.

Què s'ha de fer per ser un Gomet Verd?
Per ser un Gomet Verd només s'ha de voler ser-ne i posar-se un gomet verd a la cara o a la roba per identificar-se durant els concerts.

11 de març del 2011

QUINS NERVIS!!!


Salut, Gomets!

Ja només...
...per la trobada!!!

Com que el temps sembla que ens vol fer la guitza:
Dissabte, 12 de Març de 2011
Matí
Tarda
Màxima
Mínima
pluja
pluja
11°



avui us envio un plantejament alternatiu en cas de pluja. I com qualsevol pla, necessita el seu mapa. El d'avui és més detallat, ja que si plou el millor seria no allunyar-se del cafè bar Els Amics de les Arts.

Si plogués poc, podem anar a dinar a la Plaça del Vapor Ventalló, que és una plaça coberta.

Si plogués molt, però, potser no hi estaríem p
rou còmodes. Aleshores hi hauria la possibilitat d'anar a la Granja Catalana, que és relativament a prop. Però allà no podem assegurar que ens deixin dinar d'entrepans i tuppers (sempre es pot negociar si ens demanem begudes).

I a partir de les 3 de la tarda ja podrem anar a Els Amics de les Arts, que ja estan avisats que hi anem. A les 7 de la tarda, però, hi ha una innauguració i potser s'omple molt. Però crec que amb 4 hores en tindrem prou. I sempre estem a temps d'anar a algun altre lloc per allà a prop.

Espero que us sembli bé el pla alternatiu de pluja!

Fins demà!

6 comentaris:

  1. Demàaaaa! :D

    El mapa es veu una mica petit, en pots posar una versió una mica més gran??

    ResponElimina
  2. ohhh!! Fins demà! :)
    Jo vindré després, en quant acabi vinc volant cap a Terrassa. Algú em pot enviar en un missatge privat el seu mòbil i jo us envio el meu. És que com no sé l'hora exacte que arribaré i no sé on estareu finalment (i no em conec Terrassa) doncs quan arribi faig un truc per preguntar on sou! Merci!!!!

    ResponElimina
  3. Gomets verds!
    El senyor Murphy ha fet perfectament la seva feina i em toca currar demà! :(
    Jo, jo volia venir i ser part de la primera quedada dels gomets!!!!!
    Ens ho explicareu???
    QUINA RÀBIA!!!!!!!! Avui em sento com l'home que treballa fent de gos! :(

    Passeu-vos-ho molt bé i penseu en els que no podem venir!! :)
    Natalia

    ResponElimina
  4. Eso penseu en els que no podeu venir i després feu una bona crònica, que segur la fareu!!!

    Mònica

    ResponElimina
  5. Laia, com que plourà, estarem o a fora sota el porxo de la plaça del vapor Ventalló (just davant del bar dels Amics deles Arts), o dins algun bar (té molts numeros la Granja catalana). A partir de les 3 serem als Amics.
    Després mirem de fer el mapa més gran pq et puguis situar bé.

    ResponElimina
  6. Em sembla que ja es veu millor el plànol!

    ResponElimina