Què és un Gomet Verd?
Un Gomet Verd és un seguidor dels Amics de les Arts amb ganes de concerts i de participar-hi activament.

Què s'ha de fer per ser un Gomet Verd?
Per ser un Gomet Verd només s'ha de voler ser-ne i posar-se un gomet verd a la cara o a la roba per identificar-se durant els concerts.

2 de març del 2011

El còmic també és art

Avui us deixo un còmic d'inspiració "amiga" del gran Àlex S. Roca. Si en voleu més, només heu d'anar a Tentacle.cat

A part, continua el compte enrere:

5 comentaris:

  1. Oh!!! Quina feinada això del compte enrera!!! Us està quedant mooolt xulo!!! Quines ganes que passin aquests 10 dies!!!

    ResponElimina
  2. Hola!
    10 dies que béee! Una cosa! El plan al final quin és exactament? Quedar a les 12 davant del bar i aleshores anireu a dinar algun lloc i després tornareu al bar?
    Jo és que aquell dia tenia una altra cosa i vaig dir que sí que vindria (i sí que vindré), però serà més tard del que em pensava. A les 13:00 tinc actuació. A les 14:00 hauré acabat i tinc 45’ fins a Terrassa. Total, arribo a les 15:00 :( :( estareu per allà encara???

    ResponElimina
  3. Laia, no pateixis per això. A les 3 ja obren el bar dels Amics de les Arts, però potser encara no hi serem. En principi anirem a dinar al Parc de Vallparadís, però penjaré un mapa amb els punts d'interès situats pels que vingueu de fora i no us conegueu Terrassa. Comptem amb tu!

    ResponElimina
  4. Hola, sóc la Marta del blog: I love amics de les arts, que ja vaig dir que vindria, que espero que compteu amb mi, perquè no tinc ganes de perdrem-ho, pero jo arribarè cap allà a la 13:30-14:00 ja nire directament al parc vallparadis, aixi que ja ens vurem allà.

    ResponElimina
  5. jajaja molt bona la tira de dibuixos dels Amics!
    si senyor, són genials!

    ResponElimina