Què és un Gomet Verd?
Un Gomet Verd és un seguidor dels Amics de les Arts amb ganes de concerts i de participar-hi activament.

Què s'ha de fer per ser un Gomet Verd?
Per ser un Gomet Verd només s'ha de voler ser-ne i posar-se un gomet verd a la cara o a la roba per identificar-se durant els concerts.

26 d’abril del 2011

+ porra

Com que no hi va haver sort amb la Copa del Rei, volem saber si la Champions ens és més favorable. Així, com que no vam poder repartir premi a l'anterior porra perquè ningú va encertar, hem decidit que tornarem a sortejar el premi entre els encertants de la porra del partit d'anada de semifinals entre el Madrid i el Barça.

Per tant, des d'ara i fins a les 8 de la tarda de dimecres 27 d'abril podeu deixar el vostre resultat com a comentari o a través del grup del facebook dels Gomets Verds!

7 comentaris:

  1. vamos a provocar un poquito:

    yo creo que ganara el madrid 2 a 1...

    bibi no me lo tengas en cuenta... de hecho los jugadores del madrid no me caen especialmente bien... pero el futbol como tal me gusta menos... y mola provocar... jejejeje...

    ResponElimina
  2. Confiem que aquesta vegada guanyin els que més s'ho mereixen... 1-3

    Gomets, teniu mail propi? Si no.. hauríeu! tinc una coseta per a vosaltres :)

    ResponElimina
  3. I tant que tenim mail propi!!!

    gometsverds@gmail.com

    Envia el que vulguis!! :D

    ResponElimina
  4. La cosa estarà difícil...

    pose-m'hi... 1-2!

    ResponElimina
  5. Jo hi poso un 0-2, que avui segur tenim sort!!

    Mònica

    ResponElimina
  6. jo aposto x un 1-3 vaa!! jo crec que el GRAN discurs de Guardiola d'ahir acabarà avui al camp!! :)

    ResponElimina
  7. Doncs a casa estem més cagadets... La Montse aposta per un empat a 1 i jo un empat a 2. De totes maneres, passarem a la final, no ho dubteu!

    ResponElimina