Què és un Gomet Verd?
Un Gomet Verd és un seguidor dels Amics de les Arts amb ganes de concerts i de participar-hi activament.

Què s'ha de fer per ser un Gomet Verd?
Per ser un Gomet Verd només s'ha de voler ser-ne i posar-se un gomet verd a la cara o a la roba per identificar-se durant els concerts.

14 d’abril del 2011

Playing for change

Avui em desvio una miqueta del tema. Us deixo amb una iniciativa 2.0 espectacular. Es tracta d'un moviment per inspirar, connectar i promoure la pau a través de la música.

Si voleu més informació: http://playingforchange.com

4 comentaris:

  1. És impressionant aquesta iniciativa! Ja n'havia vist alguns al YouTube i la veritat és que vaig al·lucinar quan ho vaig veure!! GRANS ARTISTES, GRANS CAUSES i GRAN ORGANITZACIÓ!!

    ResponElimina
  2. Que guai, de tant en tant tabmé va bé desviar el tema.

    Gràcies, Mònica

    ResponElimina
  3. La meva porra.... no se no se, està la cosa molt complicada però jo apostaria per un 3-2 a favor del Barça (com que no sé qui juga com a local...)
    Au petons i molts Amics de les Arts

    Mònica

    ResponElimina
  4. Mònica, hem obert un post per la porra però no pateixis, ja comptem amb el teu 3-2.

    Fins aviat!

    ResponElimina