Què és un Gomet Verd?
Un Gomet Verd és un seguidor dels Amics de les Arts amb ganes de concerts i de participar-hi activament.

Què s'ha de fer per ser un Gomet Verd?
Per ser un Gomet Verd només s'ha de voler ser-ne i posar-se un gomet verd a la cara o a la roba per identificar-se durant els concerts.

14 de febrer del 2011

L'home que... què?

Avui us ofereixo una petita entrevista als Amics al Palau durant la qual desvetllen, encara que sigui en porcions molt petites, secrets del proper disc.

7 comentaris:

  1. Ooooh, què bé! Un tercer home... Quin petrimisteri i quina petriemoció!

    ResponElimina
  2. Home seria divertit que aquest tercer "home" fos alguna cosa com l'Home/Dona que ha viscut com a gomet verd!!!
    Ja m'imagino una disfressa de gomet verd sortint a cada concert.... Jajajajajaj!!!

    ResponElimina
  3. Mite'ls, quina gràcia que fan els tres que queden al darrera cada cop que parla un!!
    Avui fa una setmana que ens coneixem ;)) Avui fa una setmana que no vaig a cap concert :( Avui falta una setmana perquè els Amics tornin de vacances :) Avui, avui... mmm... em sembla que ja no se m'acut res més...

    ResponElimina
  4. Holaaaaa???? Que no comenta ningú més????

    ResponElimina
  5. Un tercer home... hi havia una peli que es deia "El tercer hombre" oi? Vaig a busca-ho al gúgel!
    Pot ser una pista? Podem anar fent hipòtesis sobre qui serà, serà??? Em molaria l'home que fa de gomet, i que tira tonelades de confeti verd per tot l'escenari...
    Espero que li arreglin bé la vida, perquè pel que fa als altres dos...pobres...

    Ai quina espera més desesperant! Si això serà més difícil que l'espera de petita perque passessin els Reis Mags!

    ResponElimina
  6. ohhh! Tenen en ment la història d'un altre home! Ja que hi són podien pensar-ne una quarta i serien quatre homes, quatre amics de les arts. Aquesta entrevista no l'havia vist, molt xula!!

    ResponElimina
  7. bon dia homes i dones dels gomets verds!!

    mai m'he enganxat un gomet verd (bé sí, però no en un concert de Els Amics), però sóc una gran seguidora d'ells i encara més del seu bloc.

    he llegit això de la trobada i em sembla molt bona idea, tot i que no podré venir perquè estaré en ple carnaval. però mola que hi hagin iniciatives així, i que encara que els amics siguin de vacances i no fagin concerts hi hagi un caliu encès i es vagin dient coses d'ells.

    enhorabona per la iniciativa!

    ResponElimina