Què és un Gomet Verd?
Un Gomet Verd és un seguidor dels Amics de les Arts amb ganes de concerts i de participar-hi activament.

Què s'ha de fer per ser un Gomet Verd?
Per ser un Gomet Verd només s'ha de voler ser-ne i posar-se un gomet verd a la cara o a la roba per identificar-se durant els concerts.

13 de febrer del 2011

Gomets Verds en acció!

Sí, senyores i senyors. Els Gomets Verds entren en acció! Comença l'activitat que ens ha de fer superar la síndrome d'abstinència de concerts dels Amics. Així doncs, queda convocada la primera trobada de Gomets Verds de l'era post-B&B. Després d'un petit sondeig a una bona part dels gomets, hem decidit quedar el proper 12 de març a les 12 del migdia al local dels Amics de les Arts - Joventuts Musicals de Terrassa (c/ Teatre, 2, cantonada amb La Rasa i Sant Pere).
I us preguntareu, ens trobarem per fer què? La idea és que cadascú porti material (fotos, vídeos, arxius de so...), vivències i anècdotes relacionades amb Els Amics de les Arts, els concerts del Palau i qualsevol concert de la gira per poder-los compartir. També estaria bé anar a dinar a algun lloc i continuar fent una tarda d'amics i gomets!

De fet, estaria molt bé saber el nombre aproximat que serem, perquè si som molts potser hauríem d'avisar de la invasió subtil que farem al local dels Amics de les Arts - Joventuts Musicals.

Per cert, si algú s'anima a fer una jam-session d'Amics, al local hi ha un piano i diria que també alguna guitarra a disposició de la clientela!

Doncs això, anirem fent llista de participants!

Gomets Verds en acció!


11 comentaris:

  1. Per cert, la trobada és oberta, o sigui que qualsevol Amic de les Arts, membre de la Bed&Banda, tècnic, familiar o seguidor que s'hi vulgui apuntar serà benvingut!

    ResponElimina
  2. Jo proposo que portem entrepans, tuppers, etc i després de fer la clareta del migdia als Amics (o cocacola, o fanta, o etc) ens en anem a buscar un parc a fer el hippi per la herba! :)

    ResponElimina
  3. M'apunto a la idea de la Yas... Que la gent que té intenció de venir ho digui aquí al blog... (Ara parlo en boca de la Bibi) però nosaltres vindrem les dues.....
    M'encanta una trobada d'amics dels amics amb els seus amics

    ResponElimina
  4. Sí, ho confirmo, JO TB VINDRÉ!! Vaig a preparar-me els entrepans... jijiji és que en tinc moltes ganes!!!!

    ResponElimina
  5. Jo també confirmo la meva assistència!! :)

    ResponElimina
  6. Aquell dia pel matí tinc una altra cosa, però m'hi apunto! Arribaré una mica més tard, suposo que a les 13:00, però vinc! I tant!

    ResponElimina
  7. Gomets verds, la marta del blog i love amics de les arts, també s'apunta!!!! Ens veiem el dia 12 de març!!!! Pero al final és va a dinar a algun lloc o ens portem un entrepa i nirem ha algun lloc ha menjar l'entrepa o el que sigui?

    ResponElimina
  8. no se si podrem venir però ho intentarem, sinó ja ens fareu una crònica de la trobada!!!
    Mònica

    ResponElimina
  9. Hola en principi marxava de cap de setmana però si puc anul·lar vaig, busco cm anar i vaig!!
    laura

    ResponElimina
  10. Segurament no podré venir, tot i que m'agradaria molt! Això de compartir una afició i llegir-vos cada dia al blog fa sentir-te més a prop de la gent, com si ja la coneguessis... :)

    En fi, llarga vida als gomets verds!

    ResponElimina